donderdag 6 oktober 2011

Broeder Iman presenteert: top 10 vrouwen van 40+

Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat het extreem moeilijk was om ze op volgorde te doen voor een top 10 dus geef ik mijn nummers 1, 2 en 3 derest is op willekeurige volgorde:

1- Halle Barry


















2- Sofia Vergara

















3 - Salma Hayek


















4-10 Vanessa Marcil


















4-10 Stacey Dash


















4-10 Nia Long



















4-10 Jennifer Aniston


















4-10 Jennifer Lopez


















4-10 Jennifer Connely


















4-10 Catherine Zetha-Jones

















2 opmerkingen:

  1. Broeder, hoezo kunt u niet kiezen uit de laatste 7? Een gedeelde 4e plek is leuk, maar ik vind die drie Jennifers echt niet gelijkwaardig aan mekaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. per toeval staan ze zo onder elkaar.
    Ik had een oorspronkelijke top 10 maar vond nr 8 toen niet beter dan 10 en nr 5 niet beter 8 toen dacht ik geen tijd voor een puzzel ik gooi ze op willekeurige volgorde en dan mag ieder individu 4 t/m rangschikken... Ik werd door Proposition Mo ook op de jennifers gewezen die was van mening dat 1 zelfs eruit mocht en Monica Belucci er echt wel in moest

    BeantwoordenVerwijderen